Zaczęło się 50 lat temu. Dziś nazwisko „Wadowscy” kojarzy się z marką Volvo i jest synonimem najwyższej jakości obsługi klienta.
Rodzinna firma Wadowskich funkcjonuje na rynku od 50 lat. Nowy etap rozpoczął się w 2002 roku, kiedy Wadowscy uzyskali status Autoryzowanego Dealera Volvo. Prestiżowa marka, kojarzona z perfekcją, zaufaniem, bezpieczeństwem i rodziną, dobrze wpisywała się w filozofię firmy i wyznaczyła kierunek jej dalszego rozwoju.
W tamtym czasie u zbiegu ulic Opolskiej i Łokietka zaczął działać pierwszy w Małopolsce salon Volvo – jeden z największych i najnowocześniejszych tego typu obiektów w kraju. Oprócz nowych samochodów na klientów czekał też rozbudowany serwis. Wszystko przygotowane ściśle według wytycznych, norm i wzorów ustalanych przez producenta.
Własny styl
Ale prowadzenie salonu to znacznie więcej niż trzymanie się odgórnych instrukcji i reprezentowanie konkretnej marki. Wieloletnia działalność na terenie Krakowa i w podkrakowskim Gaju pokazała, że w nazwie „Volvo Wadowscy” obydwa słowa mają istotne znaczenie. Firma definiuje swoją misję jako „dostarczanie Klientom produktów i usług na najwyższym poziomie” i nie poprzestaje na słowach.
Volvo Wadowscy angażuje się w różnego rodzaju inicjatywy społeczne i charytatywne. Lista partnerów jest długa, obejmuje instytucje z różnych dziedzin, m.in. sportu i kultury, i świadczy o tym, jak mocno firma Volvo Wadowscy wrosła w rzeczywistość krakowskiego i małopolskiego rynku.
Bez rozwoju ani rusz
Ugruntowana pozycja na rynku nie pozwala jednak na to, by zwolnić obroty i pozwolić sobie na odpoczynek. Niezbędny jest stały rozwój i nadążanie za zmieniającymi się realiami i oczekiwaniami.
Ta konsekwentna polityka była wielokrotnie dostrzeżona. Najważniejsze z nagród przyznane przez Volvo Car Poland to wyróżnienie za całokształt działalności w 2004 roku, tytuł Dealera roku w 2007 i 2015, najlepszy Serwis Roku 2007 oraz pierwsze miejsce w rywalizacji serwisów w konkursie Volvo International Service Training Award w roku 2012 i 2014.